נשירת שיער מוגברת

נשירת שיער מוגברת

מרגישה שיש לך נשירת שיער מוגברת? כך תדעי

אם יש לך נשירת שיער גדולה יתכן שיש לך "נשירה מפושטת" – אם מזניחים את זה ולא מטפלים אפשר להגיע למצב של שיער דליל. החדשות הטובות – יש פתרון.

נשירת שיער הופכת לבעיתית כשהשערה נושרת לפני הזמן ואז השערות החדשות לא מספיקות להתחזק ולגדול.

נשירת שיער קיימת כל הזמן אצל כל אחת בצורה מתוכננת ובאופן טבעי. מתוכננת. מחזור חיים רגיל של שערה בריאה הוא 4 שנים בממוצע שבה השערה צומחת וחיה. בסוף החיים השערה מוחלפת ואז צומחת שערה חדשה במקומה. הצמיחה הרגילה של השערה עלולה להיות מופרעת על ידי כל מיני גורמים. במקרים כאלה יש נשירת שיער מוגברת וזה הופך לבעיה.
אם השערה נושרת לפני הזמן לפני ששערה חדשה גדלה ומתחזקת מתחיל תהליך שבו השיער מדלדל ומקבלים שיער דליל. אם הזמן עובר ולא מטפלים בבעיה אורך חיי השערה מתקצר ומתחיל תהליך הדילול. לכן לא כדאי להזניח.

הנשירה יכולה להיות מוגברת או זמנית . אם היא נשירה זמנית, היא חולפת תוך 3-4 חודשים בלי להשאיר נזק לצפיפות השיער.
אם היא מוגברת ונמשכת לזמן ארוך מעבר לכמה חודשים היא עלולה לגרום למצב של שיער דליל.

אל דאגה – יש לנו טיפול בנשירת שיער ושיער דליל

נשירת שיער בקרב נשים וגברים, הינה סימפטום לאירוע בריאותי או נפשי, מקומי או מערכתי. גם במצבים של נשירת שיער מתמשכת ומוגברת, טיפול נכון אחרי אבחון של טריקולוג יכול לשפר את איכות וחוזר השערה ולמנוע הדרדרות נוספת.
הטיפול אצלנו  יכול להפחית את נשירת השיער כשאנחנו מצליחים להאריך את מחזור חיי השערה. הטיפול נעשה בהדרגה.

המורה העיקרית  והחשובה ביותר היא שיפור האיכות של צמיחת השערות החדשות כך שהשיער ייראה יותר צפוף ויותר בריא. הטיפול נעשה קודם כל באמצעות אבחון מדוייק של הבעיה,
טיפול אישי וממוקד הכולל גם הדרכה לטיפול משלים בבית ומוצרים ייעודיים.

כאשר מטפלים בנשירת השיער, חשוב לעשות זאת במקום המתמחה בשיער ושיש לו את הכלים לאבחן את מצב השיער ובעיות כמו שיער דליל או נושר. טריקולוגים שמומחים בשיער יכולים לתת מענה שלם לכל מה שעלול לגרום לנשירה ועלי ידי זה לעצור את תהליך הרס השיער ולהביא להבראתו.

לפתיחת צ'אט עם נציג
שיחה עם נציג
נציג הייר קליניק
היי, ברוכים הבאים להייר קליניק - המומחים לבריאות השיער. כיצד נוכל לעזור?
דילוג לתוכן
0