נשירת שיער

חושבת שנשירת השיעה שלך מוגברת? ככה תדעי

אם את סובלת מנשירת שיער מוגברת אולי מדובר ב”נשירה מפושטת” – מצב שאם אינו מטופל יכול לגרום לדילול השיער. החדשות הטובות – יש פתרון

הנשירה הופכת לבעיה כאשר השערה נושרת מוקדם יותר מהרגיל
בעוד השערות החדשות לא מספיקות לגדול ולהתחזק.

נשירת שיער היא תופעה טבעית, המתרחשת באופן קבוע אצל כל אחת בצורה מתוכננת. במחזור חיים של שערה בריאה, השערה חיה וצומחת במשך 4 שנים בממוצע ואז נושרת ומוחלפת בשערה חדשה. גורמים שונים עלולים ליצור הפרעה במחזור החיים של השערה ואז הנשירה עלולה להתגבר ולהפוך לבעיה.
הנשירה הופכת לבעיה כאשר השערה נושרת מוקדם יותר מהרגיל בעוד השערות החדשות לא מספיקות לגדול ולהתחזק. ככל שעובר הזמן ללא טיפול וההזנחה מצטברת, כך הולך ומתקצר אורך חיי השערה ומתחיל תהליך הדילול.

נשירת שיער אצל נשים

הנשירה יכולה להיות זמנית או מוגברת. אם היא זמנית, היא תחלוף תוך 3-4 חודשים ללא נזק לצפיפות השיער.
אם היא מוגברת ומתמשכת היא עלולה בסופו של דבר לגרום לשיער דליל.

אל דאגה – יש לנו טיפול

נשירת שיער הינה סימפטום לאירוע בריאותי או נפשי, מקומי או מערכתי. גם במצב של נשירה מוגברת מתמשכת, טיפול נכון ישפר את איכות השערה וימנע הידרדרות נוספת.
הטיפול ב”הייר קליניק” יכול להפחית את הנשירה כאשר אנו מצליחים להאריך את מחזור חיי השערה. זהו תהליך הדרגתי ומתמשך.

מטרתנו העיקרית והחשובה ביותר היא לשפר את איכות הצמיחות החדשות כך שהשיער ייראה צפוף יותר ובריא יותר. הטיפול נעשה קודם כל באמצעות אבחון מדוייק של הבעיה,
טיפול אישי וממוקד הכולל גם הדרכה לטיפול משלים בבית ומוצרים ייעודיים.

כאשר מטפלים בנשירת השיער, חשוב לעשות זאת במקום המתמחה בשיער ושיש לו את הכלים לאבחן את מצב השיער ואת הגורמים לנשירה. ההתמחות בשיער מאפשרת לתת
את המענה השלם לכל הגורמים העשויים ליצור את הנשירה ובכך להביא לעצירת התהליך ולהבראת השיער.

גלילה לראש העמוד