נשירת שיער

אפשר לטפל בפסוריאזיס בקרקפת!
ב”הייר קליניק” מצאו חולי פסוריאזיס רבים את הפתרון הנכון למחלה הטורדנית. כבר מהטיפול הראשון תרגישו שינוי לטובה

עד 4% מכלל האוכלוסייה סובלים מפסוריאזיס, מחלת עור כרונית העשויה להופיע במקומות שונים בגוף.

המופע הקלאסי למחלת הפסוריאזיס הינו באזור המרפקים, הברכיים והאזורים האינטימיים. לאחר מכן לרוב משתלטת המחלה על עור הקרקפת וכשמדובר על פסוריאזיס בקרקפת בתחילה היא תופיע בשולי השיער, בגבול המצח, העורף ומאחורי האוזניים. לאחר זמן מה תוקפת המחלה את הקרקפת כולה ומביאה למצב בו הקרקפת הופכת רגישה למגע עד כדי דימום מסירוק קל.
מצב זה יוצרת הפרעה למנגנון צמיחת השיער ועלול אף לגרום לאיבוד שיער באזורים הפגועים.

סיבות לנשירה 4

מהם הגורמים למחלה?

פסוריאזיס היא מחלה אוטואימונית הנובעת מהפרעה במערכת החיסון, ובה הגוף תוקף את תאי העור. אמנם ישנו רקע גנטי להתפרצות המחלה, אך היא מחריפה כתוצאה מגורמים סביבתיים וגופניים שונים, בהם מתח ולחץ, אלרגיות למזון, תזונה שומנית לקויה, צריכת אלכוהול, נטילת תרופות מסוימות, היגיינה לקויה ופציעות זיהומיות בעור.

האם ניתן לטפל בפסוריאזיס בקרקפת?

בהתאם למחלות אוטואימוניות, לא תמיד ניתן לצפות את המועד, העוצמה או משך התפרצות המחלה בקרקפת.
טיפול בבעיה חייב התייחס לבעיה המערכתית של מערכת החיסון  וטיפול מקומי וישיר לזקיקי השיער. התהליך חייב להתחיל באבחון מקיף. רק אבחון מיקרוסקופי מעמיק ותשאול רפואי מקיף לברור מקור ההשפעה יוכלו לבחון האם הטיפול יעזור ועד כמה.

לאחר בחינת ממצאי האבחון, נוכל להתאים טיפול ייעודי לריפוי עור הקרקפת והשיער בשילוב תכנית איזון ייחודית: תוספי מזון ותזונה נכונה ליצירת איזון מערכות הגוף התומכות.

לפסוריאזיס בקרקפת יש פתרון ויש טיפול

ב”הייר קליניק” מצאו חולי פסוריאזיס רבים את הפתרון הנכון למחלה הטורדנית. השיטה הטיפולית הייחודית מאפשרת מיקוד בעור הקרקפת, ובאלמנטים של תכשירים ייעודיים לבעיה ופילינג לעור הקרקפת ניתן לסלק את הנגעים ולהרגיש הטבה אפילו לאחר הטיפול הראשון.

תוסף מיוחד שפותח בלעדי לטיפול בתהליך הדלקתי מהחומצה האמינית טירוזין מאפשר טיפול משלים להרגעת התגובה החיסונית ולהמשך טיפול אינטגרטיבי.
במידת הצורך ובהתאם למצב העור, ניתן לשלב טיפול רפואי בשיתוף פעולה עם קליניקה של מומחים לרפואת עור – ספוט קליניק בהנהלת פרופסור עזיזי.

אם אתם סובלים מפסוריאזיס בקרקפת פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע אודות הטיפול במחלה.

גלילה לראש העמוד